vrijdag 18 september 2020

strappen!

 De kinderen van de taalgroep van de memory's kropen niet alleen op de fiets of step, maar ook in de pen. Ze schreven een kort verslagje over de strapdag. 

Lees je even mee?


Ik fiets graag. Strapdag was leuk. Het was een leuk parcours. (Emile)

Ik fiets graag buiten. Daarom vind ik strapdag leuk. Ik reed vlug. (Goan)

Op 18 september was het strapdag. Strappen is tof! (Guillaume)


Alle kinderen van de school mochten de fiets meebrengen naar school. Dat noemen we strapdag. (Rhune)

Op vrijdag 18 september was het strapdag voor alle kinderen uit de lagere school. (Renco)

Het is strapdag. Ik vind dat leuk. Ik kon wel niet met de fiets naar school. Ik vond dat heel jammer (Alyssia)

Vandaag was het strapdag. Het was leuk op het sportcentrum. Zeker op de step. (Keano)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten